Modalități didactice de interpretare a datelor unei investigații în cadrul disciplinei științe
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
508 11
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-08 21:37
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
502:371.315.1 (1)
Natura. Studiul și conservarea naturii. Protecția naturii și a animalelor sălbatice. (672)
Educație (14275)
SM ISO690:2012
TELEMAN, Angela. Modalități didactice de interpretare a datelor unei investigații în cadrul disciplinei științe . In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 23, 26 martie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, Seria 23, Vol.3, pp. 47-52. ISBN 978-9975-46-559-5; 978-9975-46-562-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului
Seria 23, Vol.3, 2021
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului"
23, Chişinău, Moldova, 26 martie 2021

Modalități didactice de interpretare a datelor unei investigații în cadrul disciplinei științe

Teaching ways of interpreting the data of an investigation in the science discipline

CZU: 502:371.315.1

Pag. 47-52

Teleman Angela
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 4 mai 2022


Rezumat

Investigative learning is promoted as a necessary activity to improve the way science is learned. The ability to interpret data and experimental evidence scientifically is a component of basic science competence. Information construction and reading will be done respecting certain methodological stages in the primary classes. The simplest way to record data is the table, it allows the data to be rationed to draw a conclusion.

Cuvinte-cheie
science competence, investigation