Retroacțiunea în procesul didactic la nivelul primar de învățământ
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
326 9
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-24 23:24
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.3:373.3 (6)
Educație (14077)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (1985)
SM ISO690:2012
DUBINEANSCHI, Tatiana. Retroacțiunea în procesul didactic la nivelul primar de învățământ . In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 23, 26 martie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, Seria 23, Vol.3, pp. 20-25. ISBN 978-9975-46-559-5; 978-9975-46-562-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului
Seria 23, Vol.3, 2021
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului"
23, Chişinău, Moldova, 26 martie 2021

Retroacțiunea în procesul didactic la nivelul primar de învățământ

Feedback in the teaching process at the primary level of education

CZU: 371.3:373.3

Pag. 20-25

Dubineanschi Tatiana
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
Disponibil în IBN: 4 mai 2022


Rezumat

In this article, some main ideas are reviewed with reference to feedback in the teaching process at the primary level of education. The main types of feedback and the four perspectives of approach are presented cognitive, metacognitive, methodological and affective. Feedback strategies and principles that would ensure the effective implementation of this process are also mentioned.

Cuvinte-cheie
primary education, feedback, types of feedback, feedback strategies