Articolul precedent |
Articolul urmator |
326 9 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-24 23:24 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.3:373.3 (6) |
Educație (14077) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (1985) |
SM ISO690:2012 DUBINEANSCHI, Tatiana. Retroacțiunea în procesul didactic la nivelul primar de învățământ . In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 23, 26 martie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, Seria 23, Vol.3, pp. 20-25. ISBN 978-9975-46-559-5; 978-9975-46-562-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului Seria 23, Vol.3, 2021 |
|||||
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului" 23, Chişinău, Moldova, 26 martie 2021 | |||||
|
|||||
CZU: 371.3:373.3 | |||||
Pag. 20-25 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
In this article, some main ideas are reviewed with reference to feedback in the teaching process at the primary level of education. The main types of feedback and the four perspectives of approach are presented cognitive, metacognitive, methodological and affective. Feedback strategies and principles that would ensure the effective implementation of this process are also mentioned. |
|||||
Cuvinte-cheie primary education, feedback, types of feedback, feedback strategies |
|||||
|