Consilierea psihopedagogică a părinților care educă copii cu tulburări din spectrul autist în condițiile de pandemie
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
365 23
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-27 19:40
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
376.3:616-36.21 (1)
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (599)
Patologie. Medicină clinică (6963)
SM ISO690:2012
MAXIMCIUC, Victoria, VOITIC (CORCEVOI), Nadejda. Consilierea psihopedagogică a părinților care educă copii cu tulburări din spectrul autist în condițiile de pandemie . In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 23, 26 martie 2021, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, Seria 23, Vol.1, pp. 228-234. ISBN 978-9975-46-559-5; 978-9975-46-560-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului
Seria 23, Vol.1, 2021
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului"
23, Chişinău, Moldova, 26 martie 2021

Consilierea psihopedagogică a părinților care educă copii cu tulburări din spectrul autist în condițiile de pandemie

Psychopedagogical counseling of parents educating children with autistic spectrum disorder in pandemic conditions

CZU: 376.3:616-36.21

Pag. 228-234

Maximciuc Victoria, Voitic (Corcevoi) Nadejda
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 30 aprilie 2022


Rezumat

In this article is described the problem need for psycho-pedagogical assistance in the distance education of children with autism spectrum disorder. The whole problem consists in the almost total lack of sources in the field, that is: the problem of parental counseling (organization and contents), the organization of distance learning; application of distance learning methods, specially adapted educational platforms. The article analyzes the negative and positive characteristics of distance learning. Training methods are proposed that can be applied to children in distance learning conditions.

Cuvinte-cheie
autism spectrum disorder, distance learning, psycho-pedagogical assistance, education methods, psycho-pedagogical consultancy, motivation, pandemia, structuring, visualization