Elementele mixului de marketing în planificarea activităţii manageriale sustenabile
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
807 111
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-20 16:06
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
005.7+339.138 (1)
Management organizațional (OM) (145)
Probleme generale ale comerțului. Piața (811)
SM ISO690:2012
GÎDILICA, Constantin. Elementele mixului de marketing în planificarea activităţii manageriale sustenabile. In: Promotion of Social and Economic Values in the Context of European Integration: 4th International Conference, Ed. 4, 3-4 decembrie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: 2021, Ediția 4, Vol.2, pp. 9-13. ISBN 978‐9975‐3527‐2‐7..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Promotion of Social and Economic Values in the Context of European Integration
Ediția 4, Vol.2, 2021
Conferința "Promotion of Social and Economic Values in the Context of European Integration"
4, Chişinău, Moldova, 3-4 decembrie 2021

Elementele mixului de marketing în planificarea activităţii manageriale sustenabile

CZU: 005.7+339.138

Pag. 9-13

Gîdilica Constantin12
 
1 Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu“, Cahul,
2 Școala Doctorală Științe Economice, USM
 
 
Disponibil în IBN: 29 aprilie 2022


Rezumat

The organization of marketing is a specific way of modern enterprises depends on a number of objective and subjective factors. There are a number of organizational formulas, which are different stages in the evolution of marketing organization at the enterprise level. The elements of marketing or marketing mix synthesize and manipulate the numerical correlation of the consumer from different groups and the degree of preparation of the buyer to perceive the company's effort in the competitive market. Highlighting the elements of the marketing mix in sustainable development with sustainable managerial elements allows achieving goals with minimal effort.

Organizarea activităţii de marketing e o modalitate specifică a întreprinderilor moderna depinde de un şir de factori obiectivi şi subiectivi. Există o serie de formule organizatorice, ce constituie diferite etape în evoluţia organizării de marketing la nivelul întreprinderii. Elementele marketingului sau mixul de marketing sintetizează şi manipulează corelaţia numerică a consumatorului din diferite grupuri și gradul de pregătire a cumpărătorului pentru a percepe efortul companiei în piața concurențială. Punerea în evidență a elementelor mixului de marketing în dezvoltarea durabilă cu elemente manageriale sustenabile permite atingerea obiectivelor cu minimum efort.

Cuvinte-cheie
marketing mix, endogenous and exogenous factors, sustainability, management,

mixul de marketing, factori endogeni și exogeni, sustenabilitate, management