Proiectul STEM la matematică pentru crearea atitudinii pozitive și orientare profesională ..
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
354 6
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-18 09:12
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:371.314.6+51:37.048.4 (1)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3885)
Matematică (1639)
Educație din punctul de vedere al celui educat, al elevului. Îndrumare (246)
SM ISO690:2012
MACARIA, Elena. Proiectul STEM la matematică pentru crearea atitudinii pozitive și orientare profesională ... In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica științelor exacte, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 1, pp. 318-323. ISBN 978-9975-76-382-0..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 1, 2022
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022

Proiectul STEM la matematică pentru crearea atitudinii pozitive și orientare profesională ..

CZU: 37.016:371.314.6+51:37.048.4

Pag. 318-323

Macaria Elena
 
Liceul Teoretic „D. Cantemir”, Cantemir
 
 
Disponibil în IBN: 29 aprilie 2022


Rezumat

Realizarea proiectului de cercetare statistică încurajează elevii să învingă teama față de profesiile viitorului, care sunt strâns legate de științele reale. Aici ei capătă încrederea in forțele proprii, devin mai răspunzători, mai implicați, mai creativi. Își descoperă singuri tipul de inteligență în funcție de aptitudinile pe care le posedă. Lucrând în echipă înțeleg că succesul propriu este de fapt succesul întregii echipe și invers. Ei determină că fiecare operație a gândirii îndeplinește o anumită funcție în procesul de cunoaștere și că abstractizarea și generalizarea sunt esențiale in formularea unor previziuni privind comportarea viitoare a unui fenomen, iar formularea previziunilor corecte sunt cheia succesului în carieră.

Carrying out the statistical research project encourages students to overcome their fear of the professions of the future, which are closely related to the real sciences. Here they gain confidence in their own strengths, become more responsible, more involved, more creative. They discover their own type of intelligence according to the skills they possess. Working as a team, I understand that my own success is actually the success of the whole team and vice versa. They determine that each operation of thought fulfills a certain function in the process of knowledge and that abstraction and generalization are essential in formulating predictions about the future behavior of a phenomenon, and formulating the correct predictions are the key to career success.

Cuvinte-cheie
orientare profesională, motivare, transdisciplinaritate, statistică,

career guidance, motivation, transdisciplinarity, Statistics