Articolul precedent |
Articolul urmator |
411 13 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-04 17:07 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.53:372.8514 (1) |
Educație (14301) |
SM ISO690:2012 BORDAN, Valentina, IZMANĂ, Nina. Motivarea activității elevilor prin rezolvarea problemelor de geometrie din cotidian. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica științelor exacte, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 1, pp. 282-286. ISBN 978-9975-76-382-0.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 1, 2022 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.53:372.8514 | ||||||
Pag. 282-286 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Cunoştinţele au valoare când sunt utile şi înţelese conceptual. În acest articol sunt propuse câteva probleme de geometrie, ce reflectă situații ce pot fi observate de elevi în viața reală, care prezintă un real interes și trezesc curiozitatea elevilor, formându-le competențe de utilizare a achizițiilor matematice dobândite pentru caracterizarea locală sau globală a unei situații reale și/sau modelate prin integrarea cunoștințelor. |
||||||
Cuvinte-cheie geometrie, motivaţie, cotidian, abilităţi, cunoştinţe, competențe matematice, geometry, motivation, quotidian, skills, knowledge, math’s skills |
||||||
|