Impactul procesului educațional la distanță asupra formării competențelor disciplinare la fizică
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
312 13
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-21 13:26
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.018.43:616-036.21+004 (1)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3901)
Patologie. Medicină clinică (6963)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4173)
SM ISO690:2012
POPESCU, Tatiana. Impactul procesului educațional la distanță asupra formării competențelor disciplinare la fizică. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica științelor exacte, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 1, pp. 249-255. ISBN 978-9975-76-382-0..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 1, 2022
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022

Impactul procesului educațional la distanță asupra formării competențelor disciplinare la fizică

CZU: 37.018.43:616-036.21+004

Pag. 249-255

Popescu Tatiana
 
Instituția Publică Liceul Teoretic cu Profil Sportiv nr.2
 
 
Disponibil în IBN: 29 aprilie 2022


Rezumat

Articolul sistematizează rezultatele procesului educațional la orele de fizică, în timpul crizei pandemice. Sunt reflectate conceptele de învățământ la distanță, modalități de organizare, tehnologii/platforme implementate, caracteristicile procesului educativ la distanță, avantajele și dezavantajele învățării la distanță.

Cuvinte-cheie
învăţământ la distanţă, criză pandemică, platformă, elev, online, rezultate școlare