Articolul precedent |
Articolul urmator |
312 13 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-21 13:26 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.018.43:616-036.21+004 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3901) |
Patologie. Medicină clinică (6963) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4173) |
SM ISO690:2012 POPESCU, Tatiana. Impactul procesului educațional la distanță asupra formării competențelor disciplinare la fizică. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica științelor exacte, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 1, pp. 249-255. ISBN 978-9975-76-382-0.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 1, 2022 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.018.43:616-036.21+004 | ||||||
Pag. 249-255 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul sistematizează rezultatele procesului educațional la orele de fizică, în timpul crizei pandemice. Sunt reflectate conceptele de învățământ la distanță, modalități de organizare, tehnologii/platforme implementate, caracteristicile procesului educativ la distanță, avantajele și dezavantajele învățării la distanță. |
||||||
Cuvinte-cheie învăţământ la distanţă, criză pandemică, platformă, elev, online, rezultate școlare |
||||||
|