Considerațiuni privind predarea-învățarea prin cercetare
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
404 9
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-25 10:18
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:51 (57)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3885)
Matematică (1639)
SM ISO690:2012
MAFTEA, Serghei. Considerațiuni privind predarea-învățarea prin cercetare. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica științelor exacte, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 1, pp. 60-65. ISBN 978-9975-76-382-0..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 1, 2022
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022

Considerațiuni privind predarea-învățarea prin cercetare

CZU: 37.016:51

Pag. 60-65

Maftea Serghei
 
Academia „Ştefan cel Mare“ a MAI al Republicii Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 28 aprilie 2022


Rezumat

Aplicarea metodelor și procedeelor didactice la orele de matematică au o importanță deosebită datorită faptului că acestea sunt elementele operaționale la care profesorul apelează pe parcursul unei lecții, contribuind astfel la edificarea eficientă și optimă a demersului didactic. Metodele și procedeele didactice interactive reprezintă achiziții imperios necesare ale profesorului în vederea atingerii finalităților didactice asociate lecțiilor de matematică, in special când se presupune abordarea de subiecte STEAM. Astfel, acestea presupun capacitatea de a forma, dezvolta și aplica cunoștințe de matematică, tehnologie, fizică etc cu scopul de a rezolva probleme generate de viața cotidiană având la bază gândirea logică, coerența, creativitatea și careva deprinderi de viață și muncă.

The application of teaching methods and procedures to mathematics classes is of particular importance due to the fact that these are the operational elements that the teacher uses during a lesson, thus contributing to the efficient and optimal construction of the approach. in order to achieve the finalities of teaching associated with mathematics lessons, especially when it comes to approaching STEAM topics. Thus, they require the ability to form, develop and apply knowledge of mathematics, technology, physics, etc. in order to solve problems generated by everyday life based on logical thinking, coherence, creativity and some skills.

Cuvinte-cheie
didactică, matematică, metodă, procedeu, sarcina didactică, STEAM, GeoGebra,

teaching, mathematic, Method, procedure, STEAM, GeoGebra, teaching task