Articolul precedent |
Articolul urmator |
404 9 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-25 10:18 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:51 (57) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3885) |
Matematică (1639) |
SM ISO690:2012 MAFTEA, Serghei. Considerațiuni privind predarea-învățarea prin cercetare. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica științelor exacte, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 1, pp. 60-65. ISBN 978-9975-76-382-0.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 1, 2022 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:51 | ||||||
Pag. 60-65 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Aplicarea metodelor și procedeelor didactice la orele de matematică au o importanță deosebită datorită faptului că acestea sunt elementele operaționale la care profesorul apelează pe parcursul unei lecții, contribuind astfel la edificarea eficientă și optimă a demersului didactic. Metodele și procedeele didactice interactive reprezintă achiziții imperios necesare ale profesorului în vederea atingerii finalităților didactice asociate lecțiilor de matematică, in special când se presupune abordarea de subiecte STEAM. Astfel, acestea presupun capacitatea de a forma, dezvolta și aplica cunoștințe de matematică, tehnologie, fizică etc cu scopul de a rezolva probleme generate de viața cotidiană având la bază gândirea logică, coerența, creativitatea și careva deprinderi de viață și muncă. |
||||||
Cuvinte-cheie didactică, matematică, metodă, procedeu, sarcina didactică, STEAM, GeoGebra, teaching, mathematic, Method, procedure, STEAM, GeoGebra, teaching task |
||||||
|