Promovarea unui învățământ formativ prin utilizarea metodelor alternative de evaluare în cadrul lecțiilor de matematică
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
399 10
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-02 01:25
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
:371.261:51 (1)
Educație (14201)
Matematică (1639)
SM ISO690:2012
CIMÎHOV, Natalia. Promovarea unui învățământ formativ prin utilizarea metodelor alternative de evaluare în cadrul lecțiilor de matematică. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica științelor exacte, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 1, pp. 43-47. ISBN 978-9975-76-382-0..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 1, 2022
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022

Promovarea unui învățământ formativ prin utilizarea metodelor alternative de evaluare în cadrul lecțiilor de matematică

CZU: :371.261:51

Pag. 43-47

Cimîhov Natalia
 
Liceul teoretic „Grigore Vieru”, com. Băcioi
 
 
Disponibil în IBN: 28 aprilie 2022


Rezumat

Evaluarea este partea integrantă a procesului de predare-învățare, furnizând în primul rând cadrelor didactice și elevilor informațiile necesare desfăşurării optime al instruirii. Scopul principal al acestei teme este prezentarea diferitelor metode de evaluare ce pot fi utilizate în cadrul orei de matematică (de la cele tradiționale la cele alternative), proiectarea, elaborarea și valorificarea metodelor de evaluare, precum și evidențierea caracterului formativ al acestora.

Assessment is an integral part of the teaching-learning process, providing primarily teachers and students with the information needed for optimal training. The main purpose of this topic is to present the different assessment methods that can be used in mathematics (from traditional to alternative), the design, development and use of assessment methods, as well as highlightingtheir formative nature

Cuvinte-cheie
evaluare formativă, evaluare digitală, însușire conștientă,

formative assessment, digital assessment, conscious learning