Putem învăța toţi matematica? Dificultăți în predarea matematicii
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
298 9
Ultima descărcare din IBN:
2023-06-18 21:10
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
81`276.6:51+372.851 (1)
Lingvistică. Limbi (4990)
Matematică (1636)
Educație (14076)
SM ISO690:2012
BELISCHII, Alexandru. Putem învăța toţi matematica? Dificultăți în predarea matematicii In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica științelor exacte, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 1, pp. 20-25. ISBN 978-9975-76-382-0..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 1, 2022
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022

Putem învăța toţi matematica? Dificultăți în predarea matematicii

CZU: 81`276.6:51+372.851

Pag. 20-25

Belischii Alexandru
 
Centrul de Excelență în Informatică și Tehnologii Informaționale, Chişinău
 
Disponibil în IBN: 28 aprilie 2022


Rezumat

Instituția Publică Centrul de Excelenţă în Informatică și Tehnologii Informaţionale Rezumat. În imensul ocean de cunoştinţe acumulate de omenire în dezvoltarea sa istorică milenară cunoştinţele matematice, procedeele de gândire proprii matematicii, limbajul ei specific ocupă un loc demn atât după conţinut, cât și după însemnătate. E de la sine înţeles, că această bogată moştenire nu poate fi inclusă în întregime în programa şcolară. Apare întrebarea ce trebuie de studiat. Pe baza analizei realizărilor matematicii moderne și luând în consideraţie legităţile învăţământului matematic, conţinutul pentru elevi trebuie prezentat ca o structură bine închegată, corectă din punct de vedere ştiinţific, comod pentru aplicarea în practică și care dispune de posibilităţi informative și formative mari.

Cuvinte-cheie
limbaj matematic, Realizări matematice, Cunoştinţe matematice, învățământ matematic