Articolul precedent |
Articolul urmator |
298 9 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-06-18 21:10 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
81`276.6:51+372.851 (1) |
Lingvistică. Limbi (4990) |
Matematică (1636) |
Educație (14076) |
SM ISO690:2012 BELISCHII, Alexandru. Putem învăța toţi matematica? Dificultăți în predarea matematicii In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica științelor exacte, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 1, pp. 20-25. ISBN 978-9975-76-382-0.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 1, 2022 |
|||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022 | |||||
|
|||||
CZU: 81`276.6:51+372.851 | |||||
Pag. 20-25 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Instituția Publică Centrul de Excelenţă în Informatică și Tehnologii Informaţionale Rezumat. În imensul ocean de cunoştinţe acumulate de omenire în dezvoltarea sa istorică milenară cunoştinţele matematice, procedeele de gândire proprii matematicii, limbajul ei specific ocupă un loc demn atât după conţinut, cât și după însemnătate. E de la sine înţeles, că această bogată moştenire nu poate fi inclusă în întregime în programa şcolară. Apare întrebarea ce trebuie de studiat. Pe baza analizei realizărilor matematicii moderne și luând în consideraţie legităţile învăţământului matematic, conţinutul pentru elevi trebuie prezentat ca o structură bine închegată, corectă din punct de vedere ştiinţific, comod pentru aplicarea în practică și care dispune de posibilităţi informative și formative mari. |
|||||
Cuvinte-cheie limbaj matematic, Realizări matematice, Cunoştinţe matematice, învățământ matematic |
|||||
|