Articolul precedent |
Articolul urmator |
445 45 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-21 18:16 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.1.015.3 (27) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (599) |
SM ISO690:2012 TOMA, Mihaela. Valenţele educaţional-compensatorii sau recuperatorii ale terapiilor complexe şi integrate aplicate elevilor cu CES. In: Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului: la cerinţele pieţei muncii. In Memoriam Tamara Matei, Ed. 4, 16-17 aprilie 2021, Chişinău. Chişinău: Tehnica-UTM, 2021, Ediția 4, pp. 375-381. ISBN 978-9975-56-893-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului Ediția 4, 2021 |
||||||
Conferința "Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului la cerinţele pieţei muncii" 4, Chişinău, Moldova, 16-17 aprilie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 376.1.015.3 | ||||||
Pag. 375-381 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol va fi abordat rolul activităţilor de terapie complexe şi integrate realizate cu elevii cu CES, prezentate atât din punct de vedere teoretic, cât şi prin exemple de bune practici din experienţa didactică. Terapiile complexe şi integrate sunt efectuate în scop terapeutic-compensator sau recuperator, ţinând cont de particularităţile fiecărui elev în parte, prin individualizare, flexibilizare şi adaptarea la nevoile lor, precum şi discrepanţa dintre vârsta mintală şi cea cronologică. Alături de procesul instructiv-educativ, acestea contribuie la dezvoltarea unor deprinderi, abilităţi, dezvoltare cognitivă, dezvoltarea sau antrenarea motricităţii grosiere şi fine, raportate întotdeauna la situaţii reale şi practice de viaţă, joc de rol, adaptate în funcţie de potenţialul individual în limita permisă de tipul şi gradul deficienţei, precum şi valorificarea acestuia în vederea unei bune integrări socio-profesionale. |
||||||
Cuvinte-cheie elevi cu CES, terapii, compensare, recuperare |
||||||
|