Challenges of teaching english for specific purposes
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
263 5
Ultima descărcare din IBN:
2023-11-12 09:23
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.09:811.111'243 (3)
Organizarea instruirii (533)
Limba engleză (673)
SM ISO690:2012
CIUDIN-PLEŞCA, Galina. Challenges of teaching english for specific purposes. In: Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului: la cerinţele pieţei muncii. In Memoriam Tamara Matei, Ed. 4, 16-17 aprilie 2021, Chişinău. Chişinău: Tehnica-UTM, 2021, Ediția 4, pp. 312-320. ISBN 978-9975-56-893-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului
Ediția 4, 2021
Conferința "Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului la cerinţele pieţei muncii"
4, Chişinău, Moldova, 16-17 aprilie 2021

Challenges of teaching english for specific purposes

CZU: 37.09:811.111'243

Pag. 312-320

Ciudin-Pleşca Galina
 
Moldova State University
 
 
Disponibil în IBN: 27 aprilie 2022


Rezumat

Inițial, predarea limbajelor specialzate era în mare măsură motivată de necesitatea de a comunica în diferite limbi străine în sfere precum comerțul și tehnologia. Astăzi, limbajul specialzat și-a extins aria și cuprinde tot mult mai multe domenii precum, academic, ocupațional, profesional, medical, de afaceri, legal, sociocultural, etc. Prin urmare, predarea limbajelor specialzate devine o provocare, mai ales în lipsa manualelor, când profesorul trebuie să se manifeste și ca autor de curs, și ca furnizor de materiale și ca colaborator cu specialiștii din domeniile înrudite celor pe care le predă și nu în ultimul rând ca și cercetător.

Cuvinte-cheie
limbaj specializat, limbaj profesional, comunicare specializată, comunicare profesională, autenticitate