Articolul precedent |
Articolul urmator |
222 12 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-24 00:02 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:811.133.1'243 (10) |
Probleme generale de didactică și metodică (1212) |
Limbi galo-romanice (Limba franceză) (245) |
SM ISO690:2012 GUȘANU, Tatiana. L’utilisation des jeux didactiques comme stratégie pour motiver les élèves à apprendre le français. In: Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului: la cerinţele pieţei muncii. In Memoriam Tamara Matei, Ed. 4, 16-17 aprilie 2021, Chişinău. Chişinău: Tehnica-UTM, 2021, Ediția 4, pp. 228-234. ISBN 978-9975-56-893-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului Ediția 4, 2021 |
||||||
Conferința "Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului la cerinţele pieţei muncii" 4, Chişinău, Moldova, 16-17 aprilie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:811.133.1'243 | ||||||
Pag. 228-234 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
”il faut réapprendre à parler”. Astfel se redescoperă calea de acces spre lume cu ajutorul altei limbi, ceea ce implică o metodologie aparte, care poate contribui la dezvoltarea competenței de comunicare, necesare pentru surmontarea dificultăților situaţionale. Cunoașterea unei limbi străine este imperativă în secolul XXI, iată de ce profesorul prin utilizarea deverselor strategii, trebuie să motiveze elevii s-o studieze. Savantul D. Patrașcu consideră că: „jocul didactic este un fel de activitate de reproducere și învățare a experienței sociale, în care se determină autoreglarea comportamentului”. Prin urmare, se arată că jocurile reprezintă învățarea bazată pe acțiune. În acest articol aș dori să enumăr câteva jocuri didactice, care contribuie la implicarea activă a elevilor în discuție și dezvoltă competențe comunicative în limba străină, în baza intereselor şi nevoilor lor profesionale. |
||||||
|