Articolul precedent |
Articolul urmator |
207 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-02-24 15:48 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:811.111'243 (18) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3901) |
Limba engleză (672) |
SM ISO690:2012 FIODOROV, Victoria. Portfolio assessment in the EFL classroom. In: Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului: la cerinţele pieţei muncii. In Memoriam Tamara Matei, Ed. 4, 16-17 aprilie 2021, Chişinău. Chişinău: Tehnica-UTM, 2021, Ediția 4, pp. 164-171. ISBN 978-9975-56-893-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului Ediția 4, 2021 |
||||||
Conferința "Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului la cerinţele pieţei muncii" 4, Chişinău, Moldova, 16-17 aprilie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:811.111'243 | ||||||
Pag. 164-171 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Prezentul articol pune în discuție o nouă metodă de învățare și evaluare a rezultatelor școlare, și anume, - Portofoliul. Articolul prezintă avantajele utilizării portofoliului ca modalitate de evaluare alternativă și oferă sugestii de conținut al portofoliului elevului/studentului la disciplina limba engleză. Portofoliul constituie nu doar o nouă metodă de evaluare cu un ridicat potential de dezvoltare a capacităților cognitive, dar și ilustrează evoluţia şi dezvoltarea elevului, reflectă performanţa efectivă, modificări în sfera de interese, schimbări de atitudine cu plus valoare. Prin utilizarea acestei metode alternative de evaluare, elevul devine parte integrantă a sistemului de învățare și evaluare și își poate urmări gradual calitățile, defectele, plusurile și minusurile pe care le are, iar profesorul poate să-i urmărească progresul – în plan cognitiv, atitudinal şi comportamental. |
||||||
Cuvinte-cheie metoda de evaluare, portofoliu, performanțe, colaborare elev-profesor. |
||||||
|