Articolul precedent |
Articolul urmator |
254 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-10-19 11:57 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.018.43:004 (52) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3884) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4156) |
SM ISO690:2012 BASHIROV, Oxana. Distance learning: online teaching tools and approaches. In: Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului: la cerinţele pieţei muncii. In Memoriam Tamara Matei, Ed. 4, 16-17 aprilie 2021, Chişinău. Chişinău: Tehnica-UTM, 2021, Ediția 4, pp. 44-51. ISBN 978-9975-56-893-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului Ediția 4, 2021 |
||||||
Conferința "Noi tendinţe în predarea limbajelor de specialitate în contextul racordării învăţământului la cerinţele pieţei muncii" 4, Chişinău, Moldova, 16-17 aprilie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.018.43:004 | ||||||
Pag. 44-51 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În secolul XXI tehnologiile ocupă un loc tot mai important în viața cotidiană, iar tehnologizarea procesului educațional este inevitabilă. Acest proces a devenit și mai vital în contextul pandemiei COVID-19 și trecerea la învățământul online. Într-un pas mai lent, sau mai alert utilizarea tehnologiilor digitale în procesul educațional la distanță duce la schimbarea și îmbunătățirea sistemului educațional. Prin aplicarea tehnologiilor și diferitelor instrumente digitale procesul de predareînvățare va reuşi să facă faţă provocărilor timpului și să răspundă nevoilor educaționale a nativilor digitali. Lucrarea de față studiază rolul instrumentelor utilizate în procesul de predare la distanță și încearcă să evidențieze necesitatea implementării lor în scopul eficientizării învăţării şi sporirii calităţii produselor şi proceselor de învăţare. Iniţierea acestui tip de învăţare necesită o atenţie sporită asupra contextului şi obiectului de învăţare, finalităţilor, caracteristicilor instruiţilor în scopul de a atinge combinaţia optimă de instrumente de instruire şi metode de furnizare. |
||||||
Cuvinte-cheie învăţământ la distanţă, clasă virtuală, instrumente digitale, învățare sincronă, învățare asincronă. |
||||||
|