Writing tasks in the foreign language classroom
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
291 14
Ultima descărcare din IBN:
2023-07-17 20:42
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:811.111+004 (1)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3845)
Limba engleză (667)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4103)
SM ISO690:2012
POPA, Natalia. Writing tasks in the foreign language classroom. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica științelor filologice, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 3, pp. 252-256. ISBN 978-9975-76-382-0..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 3, 2022
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022

Writing tasks in the foreign language classroom

CZU: 37.016:811.111+004

Pag. 252-256

Popa Natalia
 
Liceul Teoretic „Columna“, Chişinău
 
Disponibil în IBN: 12 aprilie 2022


Rezumat

Lucrarea actuală își propune să facă lumină asupra practicilor și tehnicilor actuale utilizate în dezvoltarea abilităților de scriere în limba engleză, nivelul de cunoaștere a limbii-intermediar. Procesul de predare poate fi apreciat ca fiind eficient atunci când dezvoltă competențe. Profesorii au responsabilitatea de a dezvolta abilitățile de scriere ale elevilor, folosind strategii adecvate și metode eficiente de predare a gramaticii, vocabularului, regulile de punctuație. Dobândirea competenței de scriere are loc atunci dacă activitățile de predare sunt interconectate, iar aici se înțelege, importanța planificării unor activități interactive care sporesc angajamentul elevului.

The current research paper throws light оn the actual practices and techniques used in teaching writing in the classroom concerning intermediate level. The teaching of English becomes efficient when competences are developed. The teachers have the responsibility to develop the pupils' knowledge, skills of writing by using appropriate strategies and effective methods to teach grammar, vocabulary, punctuation. The achievement of writing competence can happen if the teaching actions are interrelated, and here it`s meant the importance of planning adequate interactive activities that increase students’ engagement.

Cuvinte-cheie
competență de scriere, competenţe lingvistice, limba engleză, activităţi interactive,

writing competence, linguistic competences, English language, interactive activities