Articolul precedent |
Articolul urmator |
291 14 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-07-17 20:42 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:811.111+004 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3845) |
Limba engleză (667) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4103) |
SM ISO690:2012 POPA, Natalia. Writing tasks in the foreign language classroom. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica științelor filologice, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 3, pp. 252-256. ISBN 978-9975-76-382-0.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 3, 2022 |
|||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022 | |||||
|
|||||
CZU: 37.016:811.111+004 | |||||
Pag. 252-256 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Lucrarea actuală își propune să facă lumină asupra practicilor și tehnicilor actuale utilizate în dezvoltarea abilităților de scriere în limba engleză, nivelul de cunoaștere a limbii-intermediar. Procesul de predare poate fi apreciat ca fiind eficient atunci când dezvoltă competențe. Profesorii au responsabilitatea de a dezvolta abilitățile de scriere ale elevilor, folosind strategii adecvate și metode eficiente de predare a gramaticii, vocabularului, regulile de punctuație. Dobândirea competenței de scriere are loc atunci dacă activitățile de predare sunt interconectate, iar aici se înțelege, importanța planificării unor activități interactive care sporesc angajamentul elevului. |
|||||
Cuvinte-cheie competență de scriere, competenţe lingvistice, limba engleză, activităţi interactive, writing competence, linguistic competences, English language, interactive activities |
|||||
|