The internet and learner’s autonomy in second language learning
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
287 7
Ultima descărcare din IBN:
2023-07-17 20:41
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.136:366.632+372.8811.111 (1)
Educație (14269)
Consumerism (154)
SM ISO690:2012
IVANUTA, Natalia. The internet and learner’s autonomy in second language learning. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica științelor filologice, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 3, pp. 233-239. ISBN 978-9975-76-382-0..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 3, 2022
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022

The internet and learner’s autonomy in second language learning

CZU: 371.136:366.632+372.8811.111

Pag. 233-239

Ivanuta Natalia
 
Professional School No.6
 
 
Disponibil în IBN: 12 aprilie 2022


Rezumat

Unul dintre obiectivele principale ale predării limbii engleze studenților școlilor profesionale este dezvoltarea competenței de comunicare în limba engleză. Elevii ar trebui să posede abilități bune de ascultare și vorbire pentru a se putea integra în comunitatea globală și a dezvolta o carieră de succes. S-a constatat faptul că activitățile individuale desfășurate în afara lecțiilor de limbă engleză sunt nespus de utile în dezvoltarea competențelor de comunicare și în același timp contribuie la formarea autonomiei elevului. Cercetarea relevă avantajele dezvoltării autonomiei elevilor și a factorilor precum motivația și tehnologii digitale văzute că elemente formative in formarea competenței de comunicare în limba engleză la elevi. Considerăm că activitățile sistematice, individuale realizate acasă și în același timp monitorizate de profesor vor contribui la sporirea abilităților de ascultare, citire și scriere ale elevilor și, în același timp, vor dezvolta autonomia acestora.

One of the main goals of teaching English to students of professional schools is to develop English communicative competence. Students should possess good listening and speaking skills to be able to integrate in the global community and build up better careers. Extra-classroom activities help teachers to develop better English communicative competence and more autonomous learners. The research reveals the advantages of developing learners` autonomy and factors like motivation and internet technologies by which the competence development is increased. Systematic extra classroom activities monitored by the teacher will contribute to the increase of the students listening, reading, and writing skills and at the same time will develop students’ autonomy.

Cuvinte-cheie
educație globală, limbă străină, competenţă de comunicare, autonomia elevului,

global education, foreign language, communicative competence, student autonomy