Articolul precedent |
Articolul urmator |
391 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-29 11:12 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:811.111+81`367.62 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3920) |
Limba engleză (673) |
SM ISO690:2012 BUREA, Svetlana. Authenticity in FLL as a vocabulary booster. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica științelor filologice, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 3, pp. 193-199. ISBN 978-9975-76-382-0.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 3, 2022 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:811.111+81`367.62 | ||||||
Pag. 193-199 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul se focusează pe procesul de dobândire a cunoștințelor de vocabular. Cercetări recente arată că predarea vocabularului este problematică, deoarece mulți profesori mai întâmpină dificultăți în predarea lui. Cercetarea încearcă să rezume aspecte importante ale proiectării activităților de predare-învățare a vocabularului, cum ar fi modele de prezentare a cuvintelor și câteva direcții despre cum să construiești strategii eficiente în timp ce se asimilezi un vocabular nou. Autencitatea cuvintelor este văzută ca un aspect care sporește motivația elevilor. Tema acestei lucrări este relevantă, deoarece predarea vocabularului va fi întotdeauna un aspect important al predării limbilor străine; și parte a unui act de comunicare de succes, lăsând în același timp un număr mare de întrebări referitor la studiul său pentru profesori și studenți. |
||||||
Cuvinte-cheie vocabularul, autencitatea, motivaţia, modele, strategii, competențe, vocabulary, authenticity, motivation, Models, Strategies, competences |
||||||
|