Identificarea confuziilor în predarea părților principale de propoziție în școală
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
565 7
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-02 19:14
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
372.8811.135.1+81`367.2 (1)
Educație (14263)
Lingvistică. Limbi (5046)
SM ISO690:2012
TABURCEANU, Valerii. Identificarea confuziilor în predarea părților principale de propoziție în școală. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica științelor filologice, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 3, pp. 162-168. ISBN 978-9975-76-382-0..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 3, 2022
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022

Identificarea confuziilor în predarea părților principale de propoziție în școală

CZU: 372.8811.135.1+81`367.2

Pag. 162-168

Taburceanu Valerii
 
Gimnaziul nr.68, Dobrogea, mun. Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 12 aprilie 2022


Rezumat

În acest articol ținem să accentuăm o problemă importantă în predarea părților principale de propoziție în școală, cum este cea a depășirii (identificării) confuziilor care apar în predarea lor; vor fi prezentate unele propuneri de evitare (depășire) a acestor dificultăți.

In this article we want to emphasize an important issue in teaching the main parts of the sentence in school, such as overcoming (identifying) the confusions that appear in their teaching; some proposals to avoid (overcome) these difficulties will be presented.

Cuvinte-cheie
enunţ, subiect, predicat, funcții sintactice, semantic, gramatical,

utterance, subject, predicate, syntactic, semantic, grammatical functions