Articolul precedent |
Articolul urmator |
565 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-02 19:14 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
372.8811.135.1+81`367.2 (1) |
Educație (14263) |
Lingvistică. Limbi (5046) |
SM ISO690:2012 TABURCEANU, Valerii. Identificarea confuziilor în predarea părților principale de propoziție în școală. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica științelor filologice, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 3, pp. 162-168. ISBN 978-9975-76-382-0.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 3, 2022 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 372.8811.135.1+81`367.2 | ||||||
Pag. 162-168 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol ținem să accentuăm o problemă importantă în predarea părților principale de propoziție în școală, cum este cea a depășirii (identificării) confuziilor care apar în predarea lor; vor fi prezentate unele propuneri de evitare (depășire) a acestor dificultăți. |
||||||
Cuvinte-cheie enunţ, subiect, predicat, funcții sintactice, semantic, gramatical, utterance, subject, predicate, syntactic, semantic, grammatical functions |
||||||
|