Jocul didactic – metodă de dezvoltare a creativității în cadrul orelor de limba și literatura română în clasele primare
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
393 25
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-22 14:13
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
372.8811.135.1+821.135.1:371.382+37.036 (1)
Educație (14306)
Literatură romanică balcanică (Literatură română) (2087)
SM ISO690:2012
MATIEŢ-PARASCHIV, Violeta. Jocul didactic – metodă de dezvoltare a creativității în cadrul orelor de limba și literatura română în clasele primare. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica științelor filologice, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 3, pp. 98-101. ISBN 978-9975-76-382-0..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 3, 2022
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022

Jocul didactic – metodă de dezvoltare a creativității în cadrul orelor de limba și literatura română în clasele primare

CZU: 372.8811.135.1+821.135.1:371.382+37.036

Pag. 98-101

Matieţ-Paraschiv Violeta
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 12 aprilie 2022


Rezumat

Jocul didactic este considerat o verigă esențială a dezvoltării creativității. În clasele primare, în cadrul orelor de limba și literatura română, jocul didactic este utilizat atât ca metodă activ-participativă de instruire, cât și drept tehnică specifică de cultivare și stimulare a creativității.

The didactic game is seen as an essential link to the development of creativity. In the primary classes, during the Romanian language and literature classes, the didactic game is used both as an active-participatory training method, as well as a specific technique to cultivate and stimulate creativity.

Cuvinte-cheie
creativitate, joc didactic, metodă didactică, clasele primare,

creativity, Didactic game, teaching method, primary classes