Articolul precedent |
Articolul urmator |
393 25 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-22 14:13 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
372.8811.135.1+821.135.1:371.382+37.036 (1) |
Educație (14306) |
Literatură romanică balcanică (Literatură română) (2087) |
SM ISO690:2012 MATIEŢ-PARASCHIV, Violeta. Jocul didactic – metodă de dezvoltare a creativității în cadrul orelor de limba și literatura română în clasele primare. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica științelor filologice, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 3, pp. 98-101. ISBN 978-9975-76-382-0.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 3, 2022 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 372.8811.135.1+821.135.1:371.382+37.036 | ||||||
Pag. 98-101 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Jocul didactic este considerat o verigă esențială a dezvoltării creativității. În clasele primare, în cadrul orelor de limba și literatura română, jocul didactic este utilizat atât ca metodă activ-participativă de instruire, cât și drept tehnică specifică de cultivare și stimulare a creativității. |
||||||
Cuvinte-cheie creativitate, joc didactic, metodă didactică, clasele primare, creativity, Didactic game, teaching method, primary classes |
||||||
|