Articolul precedent |
Articolul urmator |
343 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-15 21:46 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:801.82 (7) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3905) |
Surse ale lingvisticii și filologiei. Colecții de texte (61) |
SM ISO690:2012 DOLGU, Ludmila, STRĂJESCU, Natalia. Strategii de predare a romanului „Tema pentru acasă” de Nicolae Dabija. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica științelor filologice, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 3, pp. 33-38. ISBN 978-9975-76-382-0.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 3, 2022 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:801.82 | ||||||
Pag. 33-38 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Lectura are un rol foarte important în viaţa copiilor, cu impact profund pentru anii următori. Cartea reprezintă cel mai complet depozit al inteligenţei omeneşti dobândit de-a lungul existenţei noastre, devenind un prieten de necontestat. Didactica modernă așază în centrul procesului de învățământ elevul, care participă la propria sa formare, profesorului revenindu-i rolul de a proiecta, organiza, de a conduce, de a corecta activitatea propriu-zisă, în vederea dezvoltării inteligenței și însușirii unei conduite adecvate. În cele ce urmează, vom încerca să reflectăm câteva strategii de predare a romanului Tema pentru acasă de Nicolae Dabija, cartea de căpătâi a intelectualității basarabene. |
||||||
Cuvinte-cheie didactica modernă, strategii, literatură, operă literară, învăţământ, modern didactics, Strategies, literature, literary work, education |
||||||
|