Pandemia jocului didactic
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
482 30
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-02 20:05
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
:371.695:811.135.1 (1)
Educație (14306)
Limbi romanice balcanice (Limba română) (1456)
SM ISO690:2012
ANȚA, Margareta Adela. Pandemia jocului didactic. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica științelor filologice, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 3, pp. 6-11. ISBN 978-9975-76-382-0..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 3, 2022
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022

Pandemia jocului didactic

CZU: :371.695:811.135.1

Pag. 6-11

Anța Margareta Adela
 
Școala Gimnazială „Ion Murgeanu” Zorleni, Vaslui
 
 
Disponibil în IBN: 12 aprilie 2022


Rezumat

Lucrarea își propune să analizeze rolul și implicațiile jocului didactic și ale gamificării la orele de limba și literatura romînă. În prima parte am vorbit despre contextul actual care presupune necesitatea utilizării tehnologiei la clasă, apoi am făcut un demers teoretic al conceptelor de imaginație, creativitate și improvizație , elemente indispensabile în cultivarea jocului didactic ca metodă de învățământ, după care am prezentat câteva activități propuse la clasă care au în centru jocul didactic.

This paper aims to analyze the role and implications of the didactic game and of gamification in Romanian language and literature classes. In the first part, I talked about the current context, which involves the need to use technology in the classroom, then I made a theoretical approach towards the concepts of imagination, creativity and improvisation, indispensable elements for cultivating the didactic game as a teaching method, and lastly I presented some activities proposed during class, focused on the didactic game.

Cuvinte-cheie
joc didactic, imaginaţie, creativitate, imrovizație,

Didactic game, imagination, creativity, improvisation