Articolul precedent |
Articolul urmator |
482 30 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-02 20:05 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
:371.695:811.135.1 (1) |
Educație (14306) |
Limbi romanice balcanice (Limba română) (1456) |
SM ISO690:2012 ANȚA, Margareta Adela. Pandemia jocului didactic. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica științelor filologice, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 3, pp. 6-11. ISBN 978-9975-76-382-0.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 3, 2022 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: :371.695:811.135.1 | ||||||
Pag. 6-11 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Lucrarea își propune să analizeze rolul și implicațiile jocului didactic și ale gamificării la orele de limba și literatura romînă. În prima parte am vorbit despre contextul actual care presupune necesitatea utilizării tehnologiei la clasă, apoi am făcut un demers teoretic al conceptelor de imaginație, creativitate și improvizație , elemente indispensabile în cultivarea jocului didactic ca metodă de învățământ, după care am prezentat câteva activități propuse la clasă care au în centru jocul didactic. |
||||||
Cuvinte-cheie joc didactic, imaginaţie, creativitate, imrovizație, Didactic game, imagination, creativity, improvisation |
||||||
|