Articolul precedent |
Articolul urmator |
563 26 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-26 16:21 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3:316.77 (3) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2007) |
Sociologia culturii. Contextul cultural al vieții sociale (789) |
SM ISO690:2012 ȚÎGANU, Evghenia. Strategii de producere a mesajelor orale în clasele primare. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Învățământul preșcolar. Învățământul primar, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 4, pp. 253-256. ISBN 978-9975-76-382-0.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 4, 2022 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.3:316.77 | ||||||
Pag. 253-256 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol se punctează aspectele generale ale comunicării orale în clasele primare. Comunicarea orală se caracterizează prin libertatea în exprimare, posibilitatea rectificărilor și reluărilor, folosirea codurilor nonverbale sau paraverbale, construcția spontană, subiectivismul evident al discursului. Modalitățile de realizare a comunicării orale sunt: povestirile elevilor, prezentarea imaginilor în neordine și reconstituirea acestora, autoprezentarea, dialog, prezentare de carte etc. |
||||||
Cuvinte-cheie comunicare, comunicare orală, dialog, joc dramatizare, interviu, lectura imaginii, communication, oral communication, dialogue, dramatization game, interview, image reading |
||||||
|