Articolul precedent |
Articolul urmator |
375 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-10-11 18:22 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.018.43:801.82+004 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3844) |
Surse ale lingvisticii și filologiei. Colecții de texte (60) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4102) |
SM ISO690:2012 OBOROCEANU, Viorica. Decodificarea textului literar vs atitudini interpretative în condițiile învățării on-line. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Învățământul preșcolar. Învățământul primar, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 4, pp. 230-235. ISBN 978-9975-76-382-0.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 4, 2022 |
|||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022 | |||||
|
|||||
CZU: 37.018.43:801.82+004 | |||||
Pag. 230-235 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
O lecție cu utilizarea TIC facilitează formarea atitudinilor interpretative, întrucât este vizuală, colorată, informativă, interactivă, economisește timpul elevului și al profesorului, permite elevului să lucreze în ritmul propriu, permite profesorului să lucreze cu elevii în mod diferit și individual, se autoanalizează, se identifică cu personajul, trăiește în universul cărții, structurându-și o idee proprie. LIVRESQ poate fi o soluție și pentru alte tipuri de materiale interactive. Manuale de utilizare pentru diferite produse, broșuri de prezentare, materiale de reclamă, reviste, toate având incluse elemente interactive, clipuri video sau audio, galerii de imagini, simulări, animații pot fi realizate cu LIVRESQ de orice persoană cu abilități medii de utilizare a calculatorului. |
|||||
Cuvinte-cheie atitudine, atitudine interpretativă, text literar, TIC, LIVRESQ, attitude, interpretive attitude, literary text, ICT |
|||||
|