Decodificarea textului literar vs atitudini interpretative în condițiile învățării on-line
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
375 6
Ultima descărcare din IBN:
2023-10-11 18:22
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.018.43:801.82+004 (1)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3844)
Surse ale lingvisticii și filologiei. Colecții de texte (60)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4102)
SM ISO690:2012
OBOROCEANU, Viorica. Decodificarea textului literar vs atitudini interpretative în condițiile învățării on-line. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Învățământul preșcolar. Învățământul primar, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 4, pp. 230-235. ISBN 978-9975-76-382-0..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 4, 2022
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022

Decodificarea textului literar vs atitudini interpretative în condițiile învățării on-line

CZU: 37.018.43:801.82+004

Pag. 230-235

Oboroceanu Viorica
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
Disponibil în IBN: 5 aprilie 2022


Rezumat

O lecție cu utilizarea TIC facilitează formarea atitudinilor interpretative, întrucât este vizuală, colorată, informativă, interactivă, economisește timpul elevului și al profesorului, permite elevului să lucreze în ritmul propriu, permite profesorului să lucreze cu elevii în mod diferit și individual, se autoanalizează, se identifică cu personajul, trăiește în universul cărții, structurându-și o idee proprie. LIVRESQ poate fi o soluție și pentru alte tipuri de materiale interactive. Manuale de utilizare pentru diferite produse, broșuri de prezentare, materiale de reclamă, reviste, toate având incluse elemente interactive, clipuri video sau audio, galerii de imagini, simulări, animații pot fi realizate cu LIVRESQ de orice persoană cu abilități medii de utilizare a calculatorului.

An ICT lesson facilitates the formation of interpretive attitudes because it is visual, colorful, informative, interactive, saves student and teacher time, allows the student to work at their own pace, allows the teacher to work with students differently and individually, self-analyzes, he identifies with the character, he lives in the universe of the book, he structures his own idea. However, LIVRESQ can also be a solution for other types of interactive materials. User manuals for various products, presentation brochures, advertising materials, magazines, all including interactive elements, video or audio clips, image galleries, simulations, animations can be done with LIVRESQ by anyone with average computer skills.

Cuvinte-cheie
atitudine, atitudine interpretativă, text literar, TIC, LIVRESQ,

attitude, interpretive attitude, literary text, ICT