Receptarea mesajului oral în clasele primare
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
394 17
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-21 11:29
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.33:373.3 (2)
Educație (14220)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2007)
SM ISO690:2012
LATU, Viorica. Receptarea mesajului oral în clasele primare. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Învățământul preșcolar. Învățământul primar, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 4, pp. 207-211. ISBN 978-9975-76-382-0..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 4, 2022
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022

Receptarea mesajului oral în clasele primare

CZU: 371.33:373.3

Pag. 207-211

Latu Viorica
 
Liceul Teoretic „Mihai Viteazul“, Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 5 aprilie 2022


Rezumat

Articolul prezintă aspecte ale receptării mesajului oral în clasele primare. Receptarea este un proces dinamic, activ și complex, care necesită o activitate vie, conștientă, o atenție susținută și chiar un efort care trece neobservat de obicei. Audierea este un proces complex care presupune receptarea mesajelor orale, identificarea intenției vorbitorului, dar și o reacție la mesajele verbale și/sau nonverbale, incluzându-se în ascultare.

The article presents aspects of the reception of the oral message in the primary classes. Reception is a dynamic, active and complex process that requires a lively, conscious activity, sustained attention and even an effort that usually goes unnoticed. Listening is a complex process that involves receiving oral messages, identifying the speaker's intention, but also a reaction to verbal and / or nonverbal messages, including listening.

Cuvinte-cheie
receptare, mesaj oral, ascultător, audiere, cadru didactic, elev,

reception, oral message, listener, hearing, teacher, student