Articolul precedent |
Articolul urmator |
394 17 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-21 11:29 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.33:373.3 (2) |
Educație (14220) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2007) |
SM ISO690:2012 LATU, Viorica. Receptarea mesajului oral în clasele primare. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Învățământul preșcolar. Învățământul primar, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 4, pp. 207-211. ISBN 978-9975-76-382-0.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 4, 2022 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.33:373.3 | ||||||
Pag. 207-211 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul prezintă aspecte ale receptării mesajului oral în clasele primare. Receptarea este un proces dinamic, activ și complex, care necesită o activitate vie, conștientă, o atenție susținută și chiar un efort care trece neobservat de obicei. Audierea este un proces complex care presupune receptarea mesajelor orale, identificarea intenției vorbitorului, dar și o reacție la mesajele verbale și/sau nonverbale, incluzându-se în ascultare. |
||||||
Cuvinte-cheie receptare, mesaj oral, ascultător, audiere, cadru didactic, elev, reception, oral message, listener, hearing, teacher, student |
||||||
|