Evaluarea capacităților elevilor din clasele primare prin metoda proiectului
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
575 35
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-16 17:45
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.261:373.3+371.314.6 (1)
Educație (14306)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2013)
SM ISO690:2012
GOLUBIŢCHI, Silvia. Evaluarea capacităților elevilor din clasele primare prin metoda proiectului. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Învățământul preșcolar. Învățământul primar, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 4, pp. 192-196. ISBN 978-9975-76-382-0..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 4, 2022
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022

Evaluarea capacităților elevilor din clasele primare prin metoda proiectului

CZU: 371.261:373.3+371.314.6

Pag. 192-196

Golubiţchi Silvia
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 5 aprilie 2022


Rezumat

Articolul propus evidențiază o metodă de evaluare alternativă, metoda proiectului, care pune accentul pe individualitatea și creativitatea elevului. Proiectul este o metodă de evaluare modernă care permite elevilor să își dezvolte abilitățile de a lucra în echipă. Activitățile, care se desfășoară pe parcursul unui proiect tematic, asigură o învățare activă, reflectând interesele și experiența elevilor prin realizarea produselor transdisciplinare: postere, ppt, albume, pagini de revistă sau ziar, sondaje de opinie, mici piese de teatru, concursuri, excursii literare, mape tematice, referate, eseuri, recenzie de carte, broșură, manual digital, scrisoare, blog etc.

The proposed article highlights an alternative assessment method, the project method, which emphasizes the individuality and creativity of the student. The project is a modern assessment method that allows students to develop their teamwork skills. The activities, which take place during a thematic project, ensure active learning, reflecting the interests and experience of students by making transdisciplinary products: posters, ppt, albums, magazine or newspaper pages, opinion polls, small plays, contests, trips literature, thematic maps, essays, essays, book review, brochure, digital textbook, letter, blog, etc.

Cuvinte-cheie
evaluare, proiect, proiect thematic, elevi,

evaluation, project, thematic project, students