Aspecte metodologice ale modelului de învățare „clasa inversată”
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
357 12
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-22 19:52
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:371.311. (1)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3914)
SM ISO690:2012
GARBUZ, Daniela. Aspecte metodologice ale modelului de învățare „clasa inversată”. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Învățământul preșcolar. Învățământul primar, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 4, pp. 178-181. ISBN 978-9975-76-382-0..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 4, 2022
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022

Aspecte metodologice ale modelului de învățare „clasa inversată”

CZU: 37.016:371.311.

Pag. 178-181

Garbuz Daniela
 
Liceul de Creativitate şi Inventică „Prometeu-Prim”
 
 
Disponibil în IBN: 5 aprilie 2022


Rezumat

În acest articol este abordat modelul de învățare „clasa inversată” ceea ce determină o schimbare a rolului profesorului, astfel încât elevii să studieze independent conținuturile de învățare, utilizând diverse surse indicate de profesor, ulterior informația fiind procesată în sala de clasă realizând fixarea, exersarea și aplicarea noilor conținuturi. Această formă de organizare a lecției oferă posibilitatea stimulării și orientării elevilor spre activitatea participativă reală, dezvoltând interesul și motivarea elevilor către învățare.

This article addresses the “reverse class” learning model, which leads to a change in the role of the teacher, so that students can independently study the learning content, using various sources indicated by the teacher, subsequently the information is processed in the classroom by fixing, practicing and applying the new contents. This form of organizing the lesson offers the possibility to stimulate and orient the students towards the real participatory activity, developing the interest and motivation of the students towards learning.

Cuvinte-cheie
metodă, strategii, proiectare, elevi, activitate, învăţare, clasa inversată, studiere, independent,

Method, Strategies, design, students, activity, learning, reverse class, study, independent