Articolul precedent |
Articolul urmator |
357 12 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-22 19:52 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:371.311. (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3914) |
SM ISO690:2012 GARBUZ, Daniela. Aspecte metodologice ale modelului de învățare „clasa inversată”. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Învățământul preșcolar. Învățământul primar, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 4, pp. 178-181. ISBN 978-9975-76-382-0.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 4, 2022 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:371.311. | ||||||
Pag. 178-181 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol este abordat modelul de învățare „clasa inversată” ceea ce determină o schimbare a rolului profesorului, astfel încât elevii să studieze independent conținuturile de învățare, utilizând diverse surse indicate de profesor, ulterior informația fiind procesată în sala de clasă realizând fixarea, exersarea și aplicarea noilor conținuturi. Această formă de organizare a lecției oferă posibilitatea stimulării și orientării elevilor spre activitatea participativă reală, dezvoltând interesul și motivarea elevilor către învățare. |
||||||
Cuvinte-cheie metodă, strategii, proiectare, elevi, activitate, învăţare, clasa inversată, studiere, independent, Method, Strategies, design, students, activity, learning, reverse class, study, independent |
||||||
|