Articolul precedent |
Articolul urmator |
599 66 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-19 09:39 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3:372.461+81`276.3 (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2005) |
Lingvistică. Limbi (5040) |
SM ISO690:2012 CORGHENCEA, Nina. Particularitățile dezvoltării limbajului la elevii de vârstă școlară mică. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Învățământul preșcolar. Învățământul primar, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 4, pp. 160-164. ISBN 978-9975-76-382-0.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 4, 2022 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.3:372.461+81`276.3 | ||||||
Pag. 160-164 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Dezvoltarea limbajului școlarilor mici este una dintre cele mai stringente probleme ale școlii moderne. Limbajul prezintă instrumentul comunicării prin intermediul căruia sunt stabilite pârghii de interrelaționare cu maturii și cu semenii, asigură procesul de învățare, determină, în mare măsură, dezvoltarea personalității copilului. Nivelul de dezvoltare a limbajului influențează direct activitatea școlară a elevilor, subdezvoltare acestuia atât la nivel impresiv cât și la nivel expresiv va condiționa o slabă reușită școlară la toate disciplinele, va determina dificultăți de scriere și citire, va spori nivelul anxietății școlare, etc. Astfel, monitorizarea și ameliorarea limbajului va asigura inserția micului școlar la noile condiții cu care se ciocnește în cadrul școlii. |
||||||
Cuvinte-cheie limbaj, funcțiile limbajului, limbaj impresiv, limbaj expresiv, activitate şcolară, adaptare şcolară, dificultăți de învățare, language, language functions, impressive language, expressive language, school activity, school adaptation, learning difficulties |
||||||
|