Articolul precedent |
Articolul urmator |
301 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-08-31 10:56 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:028.4+371.212 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3906) |
Biblioteconomie (689) |
SM ISO690:2012 ARABADJI, Naira. Comunicarea postlectorală în clasele primare. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Învățământul preșcolar. Învățământul primar, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 4, pp. 132-136. ISBN 978-9975-76-382-0.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 4, 2022 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:028.4+371.212 | ||||||
Pag. 132-136 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Elevii de vârstă școlară mică citesc cu plăcere, cu nerăbdare și curiozitate, manifestându-și admirația sau dezaprobarea față de o anume acțiune sau personaje. Lectura corespunde cu actul lecturii în sine, în aspectele mecanice ale înțelegerii. Postlecura este etapa care include activitățile asupra textului pentru a determina nivelul de înțelegere a acestuia. |
||||||
Cuvinte-cheie lectură, postlectură, elevi, metode, procedee, reading, post-reading, students, Methods, procedures |
||||||
|