Comunicarea postlectorală în clasele primare
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
301 3
Ultima descărcare din IBN:
2023-08-31 10:56
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:028.4+371.212 (1)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3906)
Biblioteconomie (689)
SM ISO690:2012
ARABADJI, Naira. Comunicarea postlectorală în clasele primare. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Învățământul preșcolar. Învățământul primar, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 4, pp. 132-136. ISBN 978-9975-76-382-0..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 4, 2022
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022

Comunicarea postlectorală în clasele primare

CZU: 37.016:028.4+371.212

Pag. 132-136

Arabadji Naira
 
Liceul Teoretic „Principesa Natalia Dadiani”
 
 
Disponibil în IBN: 5 aprilie 2022


Rezumat

Elevii de vârstă școlară mică citesc cu plăcere, cu nerăbdare și curiozitate, manifestându-și admirația sau dezaprobarea față de o anume acțiune sau personaje. Lectura corespunde cu actul lecturii în sine, în aspectele mecanice ale înțelegerii. Postlecura este etapa care include activitățile asupra textului pentru a determina nivelul de înțelegere a acestuia.

Young students read with pleasure, impatience, and curiosity, expressing their admiration or disapproval of a particular action or character. Reading corresponds to the act of reading itself, in the mechanical aspects of understanding. Post-reading is the stage that includes activities on the text to determine its level of understanding.

Cuvinte-cheie
lectură, postlectură, elevi, metode, procedee,

reading, post-reading, students, Methods, procedures