Articolul precedent |
Articolul urmator |
469 19 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-15 19:42 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.064.1:371.26+376 (1) |
Probleme sociale în educație. Contacte și relații interumane (115) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (599) |
SM ISO690:2012 VASIAN, Tatiana. Parteneriatul cu familia în reușita educației incluzive timpurii. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Învățământul preșcolar. Învățământul primar, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 4, pp. 107-113. ISBN 978-9975-76-382-0.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 4, 2022 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.064.1:371.26+376 | ||||||
Pag. 107-113 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul de față relevă semnificația dezvoltării parteneriatului cu familia pentru reușita educației incluzive timpurii. Sunt analizate barierele existente în constituirea parteneriatului dintre grădiniță și familia copilului cu cerințe educaționale speciale (CES). În scopul diminuării acestora, sunt examinate diverse strategii de sporire a implicării părinților copiilor cu CES în procesul de incluziune educațională. Un rol important în dezvoltarea parteneriatului îi revine cunoașterii familiei și împuternicirii acesteia prin valorizarea rolului pe care îl deține în incluziunea copilului. |
||||||
Cuvinte-cheie parteneriat, educaţie timpurie, incluziune, împuternicirea părinților, partnership, early education, inclusion, parental empowerment |
||||||
|