Articolul precedent |
Articolul urmator |
277 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-10-17 12:34 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
372.873/76:372.32-053.4 (1) |
Educație (14208) |
SM ISO690:2012 STAMATI, Maria. Perceperea mediului ambiant - baza activității artistico-plastice a copilului. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Învățământul preșcolar. Învățământul primar, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 4, pp. 91-96. ISBN 978-9975-76-382-0.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 4, 2022 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 372.873/76:372.32-053.4 | ||||||
Pag. 91-96 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Educația plastică reprezintă factorul esențial al educației și dezvoltării personalității copilului care se realizează prin cunoașterea frumosului din natură, societate receptat, evaluat și cultivat la nivelul sensibilității, al raționalității și al creativității umane. Activitățile artistico-plastice constituie un important mijloc de dinamizare a vieții copilului, a proceselor sale intelectuale, afectiv-voliționale și motivaționale. Totodată, activitatea plastică, în mod sporit, dezvoltă creativitatea, spiritul de observație, atenția, reprezentările spațiale, imaginația creatoare, interesul și plăcerea de a desena, colora, a modela, interesul pentru operele de artă. |
||||||
Cuvinte-cheie percepere, educație plastic, expresivitate, imagine artistică, perception, plastic education, expressiveness, artistic image |
||||||
|