Particularitățile arderii profesionale în rândul educatorilor
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
569 36
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-10 16:05
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.135:37.011.31-053.81 (1)
Educație (14306)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3920)
SM ISO690:2012
PAVLENKO, Lilia, ȘORIC, Olga. Particularitățile arderii profesionale în rândul educatorilor. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Învățământul preșcolar. Învățământul primar, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 4, pp. 62-68. ISBN 978-9975-76-382-0..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 4, 2022
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022

Particularitățile arderii profesionale în rândul educatorilor

CZU: 371.135:37.011.31-053.81

Pag. 62-68

Pavlenko Lilia1, Șoric Olga12
 
1 Universitatea de Stat din Tiraspol,
2 Creșă-grădinița ,,Licurici”, or. Cupcini
 
 
Disponibil în IBN: 5 aprilie 2022


Rezumat

Învățământul preșcolar se axează în întregime pe procesul de interacțiune dintre educator și copil, iar din moment ce educatorul pentru copil este destul de semnificativ, el este responsabil pentru calitatea acestui proces. Rezultă, că alături de copii ar trebui să fie educatori înalt profesioniști. Profesia de pedagog este una dintre cele mai consumatoare de energie, implementarea căreia necesită costuri intelectuale, emoționale și mentale uriașe. Conținutul articolului dat vizează analiza uneia dintre cele mai arzătoare probleme cu care se confruntă educatorii astăzi în instituțiile de învățământ preșcolar – arderea profesională.

Preschool education focuses entirely on the process of interaction between educator and child, and since the educator for the child is quite significant, he is responsible for the quality of this process. It follows that next to the children there should be highly educated specialists. The teaching profession is one of the most energy consuming, the implementation of which requires huge intellectual, emotional and mental costs. The content of this article aims to analyze one of the most burning issues facing educators today in preschool education - vocational burning.

Cuvinte-cheie
ardere profesională, Sindromul burnout, educatori,

burnout, burnout syndrome, educators