Articolul precedent |
Articolul urmator |
569 36 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-10 16:05 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.135:37.011.31-053.81 (1) |
Educație (14306) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3920) |
SM ISO690:2012 PAVLENKO, Lilia, ȘORIC, Olga. Particularitățile arderii profesionale în rândul educatorilor. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Învățământul preșcolar. Învățământul primar, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 4, pp. 62-68. ISBN 978-9975-76-382-0.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 4, 2022 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.135:37.011.31-053.81 | ||||||
Pag. 62-68 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Învățământul preșcolar se axează în întregime pe procesul de interacțiune dintre educator și copil, iar din moment ce educatorul pentru copil este destul de semnificativ, el este responsabil pentru calitatea acestui proces. Rezultă, că alături de copii ar trebui să fie educatori înalt profesioniști. Profesia de pedagog este una dintre cele mai consumatoare de energie, implementarea căreia necesită costuri intelectuale, emoționale și mentale uriașe. Conținutul articolului dat vizează analiza uneia dintre cele mai arzătoare probleme cu care se confruntă educatorii astăzi în instituțiile de învățământ preșcolar – arderea profesională. |
||||||
Cuvinte-cheie ardere profesională, Sindromul burnout, educatori, burnout, burnout syndrome, educators |
||||||
|