Articolul precedent |
Articolul urmator |
489 27 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-17 20:01 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.018.46:371.12+371.122 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3884) |
SM ISO690:2012 CEBANU (SLUTU), Lilia, BÂRSAN, Georgiana-Viorica. Modalități de organizare a activităților de formare profesională continuă în instituțiile de educație timpurie. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Învățământul preșcolar. Învățământul primar, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 4, pp. 39-47. ISBN 978-9975-76-382-0.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 4, 2022 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.018.46:371.12+371.122 | ||||||
Pag. 39-47 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Conținutul articolului reprezintă aspectele organizării activităților de formare profesională continuă în instituțiile de educație timpurie din perspectiva managerială. Sunt descrise modalitățile de organizare a consiliilor profesorale/pedagogice, mesele rotunde desfășurate la nivel de instituție, prin intermediul cărora cadrele didactice au posibilitatea de a-și forma anumite competențe profesionale. În figurile prezentate sunt redate percepțiile cadrelor manageriale și didactice privind nevoia de formare profesională la nivel de instituție. |
||||||
Cuvinte-cheie organizare, formare continuă, cadre didactice, instituție, consiliu profesoral/pedagogic, direcţii, programe, formatori, organization, Continuous training, teachers, institution, teachers / pedagogical council, directions, programs, trainers |
||||||
|