Modalități de organizare a activităților de formare profesională continuă în instituțiile de educație timpurie
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
489 27
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-17 20:01
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.018.46:371.12+371.122 (1)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3884)
SM ISO690:2012
CEBANU (SLUTU), Lilia, BÂRSAN, Georgiana-Viorica. Modalități de organizare a activităților de formare profesională continuă în instituțiile de educație timpurie. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Învățământul preșcolar. Învățământul primar, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 4, pp. 39-47. ISBN 978-9975-76-382-0..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 4, 2022
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022

Modalități de organizare a activităților de formare profesională continuă în instituțiile de educație timpurie

CZU: 37.018.46:371.12+371.122

Pag. 39-47

Cebanu (Slutu) Lilia, Bârsan Georgiana-Viorica
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 5 aprilie 2022


Rezumat

Conținutul articolului reprezintă aspectele organizării activităților de formare profesională continuă în instituțiile de educație timpurie din perspectiva managerială. Sunt descrise modalitățile de organizare a consiliilor profesorale/pedagogice, mesele rotunde desfășurate la nivel de instituție, prin intermediul cărora cadrele didactice au posibilitatea de a-și forma anumite competențe profesionale. În figurile prezentate sunt redate percepțiile cadrelor manageriale și didactice privind nevoia de formare profesională la nivel de instituție.

The content of the article represents the aspects of organizing the activities of continuous professional training in the early education institutions from the managerial perspective. The ways of organizing the teaching / pedagogical councils are described, the round tables held at the level of the institution, through which the teachers have the possibility to form certain professional competencies. The figures presented show the perceptions of managers and teachers regarding the level of vocational training at the institution level.

Cuvinte-cheie
organizare, formare continuă, cadre didactice, instituție, consiliu profesoral/pedagogic, direcţii, programe, formatori,

organization, Continuous training, teachers, institution, teachers / pedagogical council, directions, programs, trainers