Articolul precedent |
Articolul urmator |
852 114 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-26 00:52 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.382:372.46+372.3 (1) |
Educație (14078) |
SM ISO690:2012 BOTNARI, Valentina, REPEȘCO, Gabriela, BLEANDURĂ, Natalia. Valorificarea jocului didactic în dezvoltarea vorbirii copiilor de vârstă preșcolară. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Învățământul preșcolar. Învățământul primar, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 4, pp. 16-23. ISBN 978-9975-76-382-0.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 4, 2022 |
|||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022 | |||||
|
|||||
CZU: 371.382:372.46+372.3 | |||||
Pag. 16-23 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Articolul relevă impactul jocului didactic asupra dezvoltării vorbirii copiilor de vârstă preșcolară. Sunt prezentate și caracterizate elementele structurale ale jocului didactic. În vederea sporirii eficacității jocului didactic asupra dezvoltării tuturor dimensiunilor vorbirii se argumentează necesitatea praxiologică a interconexiunii acestuia cu exercițiul didactic. Sunt propuse diverse jocuri și exerciții didactice cu impact semnificativ asupra dezvoltării tuturor aspectelor vorbirii preșcolarilor: fonetic, lexical, gramatical și semantic. |
|||||
Cuvinte-cheie preşcolar, vorbire, exercițiu didactic, joc didactic, reschool, speech, teaching exercise, teaching game |
|||||
|