Valorificarea jocului didactic în dezvoltarea vorbirii copiilor de vârstă preșcolară
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
852 114
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-26 00:52
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.382:372.46+372.3 (1)
Educație (14078)
SM ISO690:2012
BOTNARI, Valentina, REPEȘCO, Gabriela, BLEANDURĂ, Natalia. Valorificarea jocului didactic în dezvoltarea vorbirii copiilor de vârstă preșcolară. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Învățământul preșcolar. Învățământul primar, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 4, pp. 16-23. ISBN 978-9975-76-382-0..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 4, 2022
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022

Valorificarea jocului didactic în dezvoltarea vorbirii copiilor de vârstă preșcolară

CZU: 371.382:372.46+372.3

Pag. 16-23

Botnari Valentina, Repeșco Gabriela, Bleandură Natalia
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
Disponibil în IBN: 5 aprilie 2022


Rezumat

Articolul relevă impactul jocului didactic asupra dezvoltării vorbirii copiilor de vârstă preșcolară. Sunt prezentate și caracterizate elementele structurale ale jocului didactic. În vederea sporirii eficacității jocului didactic asupra dezvoltării tuturor dimensiunilor vorbirii se argumentează necesitatea praxiologică a interconexiunii acestuia cu exercițiul didactic. Sunt propuse diverse jocuri și exerciții didactice cu impact semnificativ asupra dezvoltării tuturor aspectelor vorbirii preșcolarilor: fonetic, lexical, gramatical și semantic.

The article reveals the impact of the didactic game on the development of the speech of preschool children. The structural elements of the didactic game are presented and characterized. In order to increase the effectiveness of the didactic game on the development of all dimensions of speech, the praxiological necessity of its interconnection with the didactic exercise is argued. Various games and didactic exercises are proposed with a significant impact on the development of all aspects of preschoolers' speech: phonetic, lexical, grammatical and semantic.

Cuvinte-cheie
preşcolar, vorbire, exercițiu didactic, joc didactic,

reschool, speech, teaching exercise, teaching game