Articolul precedent |
Articolul urmator |
344 81 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-07 21:08 |
SM ISO690:2012 GOMA, Ludmila, MARIAN-SUPARSCHII, Maria. Comunicarea de marketing in schimbarea comportamentului cu risc pentru sănătate. In: Sănătatea, medicina și bioetica în societatea contemporană: Studii inter și pluridisciplinare, Ed. Ediția a 4-a, 29-30 octombrie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: "Print-Caro" SRL, 2021, Ediția a 4-a, pp. 200-211. ISBN 978-9975-56-935-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Sănătatea, medicina și bioetica în societatea contemporană Ediția a 4-a, 2021 |
||||||
Conferința "Sănătatea, medicina şi bioetica în societatea contemporană: studii inter şi pluridisciplinare" Ediția a 4-a, Chişinău, Moldova, 29-30 octombrie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 200-211 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Behavioral change programs play a decisive role in the prevention of non-communicable diseases. National public health programs are mainly focused on informing the population, rather than behavioral changes. This paper analyzes some health risk behaviors and proposes some suggestions on communication marketing tools that can be applied in the field of promoting a healthy lifestyle. The research concluded that messages with certain emotions, with positive content, with examples would causes certain categories of the population to change their health risk behavior. |
||||||
|