Comunicarea de marketing in schimbarea comportamentului cu risc pentru sănătate
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
344 81
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-07 21:08
SM ISO690:2012
GOMA, Ludmila, MARIAN-SUPARSCHII, Maria. Comunicarea de marketing in schimbarea comportamentului cu risc pentru sănătate. In: Sănătatea, medicina și bioetica în societatea contemporană: Studii inter și pluridisciplinare, Ed. Ediția a 4-a, 29-30 octombrie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: "Print-Caro" SRL, 2021, Ediția a 4-a, pp. 200-211. ISBN 978-9975-56-935-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Sănătatea, medicina și bioetica în societatea contemporană
Ediția a 4-a, 2021
Conferința "Sănătatea, medicina şi bioetica în societatea contemporană: studii inter şi pluridisciplinare"
Ediția a 4-a, Chişinău, Moldova, 29-30 octombrie 2021

Comunicarea de marketing in schimbarea comportamentului cu risc pentru sănătate

Communication marketing in changing risky behavior for health


Pag. 200-211

Goma Ludmila, Marian-Suparschii Maria
 
Universitatea de Stat de Medicină şi Farmacie „Nicolae Testemiţanu“
 
 
Disponibil în IBN: 5 aprilie 2022


Rezumat

Behavioral change programs play a decisive role in the prevention of non-communicable diseases. National public health programs are mainly focused on informing the population, rather than behavioral changes. This paper analyzes some health risk behaviors and proposes some suggestions on communication marketing tools that can be applied in the field of promoting a healthy lifestyle. The research concluded that messages with certain emotions, with positive content, with examples would causes certain categories of the population to change their health risk behavior.