Articolul precedent |
Articolul urmator |
342 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-08 15:08 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:54+001.2:371.136 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3906) |
Chimie. Cristalografie. Mineralogie (2025) |
Știință și cunoștințe în general. Organizarea muncii intelectuale (1390) |
SM ISO690:2012 PRUNICI, Elena. Abordarea integrată a transdisciplinarității - model de intervenție în asigurarea calității învățării la chimie. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica stiințelor naturii, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 2, pp. 202-210. ISBN 978-9975-76-382-0.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 2, 2022 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:54+001.2:371.136 | ||||||
Pag. 202-210 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Confruntarea științelor cu aspectele complexe ale realității au determinat stabilirea de legături între discipline, așa cum există între fapte, oameni, culturi, religii, geosfere. Însă performanțele academice derivă din diversitatea metodologiilor didactice aplicate în procesul de formare a competențelor profesionale specifice centrate pe: modernizarea curriculei, proiectarea didactică în cadrul de gândire și învățare ERRE, implementarea învățământului centrat pe elev, formarea competențelor profesionale în context inter- și transdisciplinar și actualizarea echipamentelor didactice. Competențele, valorile și atitudinile de care au nevoie elevii noștri de astăzi, specialiștii și cetățenii de mâine pentru reușita personală și socială pot fi formate în întregime prin intermediul transdisciplinarității. Noua educație are obligația de a apropia procesul educațional de viața cotidiană a beneficiarilor și de nevoile comunității în care aceștia trăiesc, ajutându-i să se cunoască pe sine și să abordeze o concepție democratică, manifestându-se ca ființă liberă, creatoare. |
||||||
Cuvinte-cheie integrare, interdisciplinaritate, transdisciplinaritate, competenţă, calitate a învățării, integration, interdisciplinarity, Transdisciplinary, competence, quality of learning |
||||||
|