Articolul precedent |
Articolul urmator |
438 20 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-18 17:10 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:371.388+371.695:54-034.3 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3925) |
Chimie. Cristalografie. Mineralogie (2025) |
SM ISO690:2012 IGNĂTESCU, Valerica. Educația STEAM în predarea chimiei- cuprul. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica stiințelor naturii, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 2, pp. 175-181. ISBN 978-9975-76-382-0.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 2, 2022 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:371.388+371.695:54-034.3 | ||||||
Pag. 175-181 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Spre deosebire de lecțiile clasice din sistemul tradițional de învățământ, unde profesorul predă și copilul ascultă, STEAM este o metodă activă, aplicată, constructivistă, de a „învăța prin a face”. Am aplicat această metodă la clasă în lecții în care am promovat și utilizat metode de predare bazate pe investigare și analiză directă, pentru a implica elevii în mod direct. Lucrarea prezintă un proiect de lecție în care am aplicat această metodă. |
||||||
Cuvinte-cheie lecţie, cupru, învăţare, joc didactic, interdisciplinar, STEAM, experiment, lesson, copper, learning, educational game, inter-disciplinary, STEAM, experiment |
||||||
|