Demersuri geografice coerente și structurate
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
358 4
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-16 12:10
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:91+366.632 (1)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3901)
Geografie. Explorarea pământului și a altor teritorii individuale. Călătorii. Geografie regională (431)
Consumerism (154)
SM ISO690:2012
MICU, Raluca. Demersuri geografice coerente și structurate. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica stiințelor naturii, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 2, pp. 25-28. ISBN 978-9975-76-382-0..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 2, 2022
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022

Demersuri geografice coerente și structurate

CZU: 37.016:91+366.632

Pag. 25-28

Micu Raluca
 
Școala Gimnazială nr.13, Brașov
 
 
Disponibil în IBN: 4 aprilie 2022


Rezumat

În geografie, a învăța să înveți nu înseamnă numai a reuși să stăpânești anumite mijloace și tehnici, ci a învăța să folosești anumite concepte pentru a realiza un raționament geografic. Această situație implică ridicarea unor probleme referitoare la relațiile, la legăturile logice dintr-un teritoriu într-o optică dinamică, căutând în trecut explicarea structurilor din prezent și anticipând potențiale scenarii pentru viitor. Ca urmare, se impune recurgerea la demersuri științifice prin integrarea reprezentărilor anterioare ale elevilor.

In geography, learning to learn does not only imply mastering certain means and techniques needed to achieve a goal, but also learning how to use certain concepts in order to develop one’s rational thinking from a geographical standpoint. This situation entails understanding the relationships and logical connections of a territory from a dynamic perspective by looking in the past in order to explain the structures of the present and anticipate potential scenarios for the future. Consequently, resorting to a scientific approach by integrating the previous knowledge of the students is imperative.

Cuvinte-cheie
raționament geografic, teritoriu, comunicare, concept, înțelegere, metodă,

geographical reasoning, territory, communication, concept, understanding, Method