Articolul precedent |
Articolul urmator |
246 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-09-13 15:33 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
334.7:004.738.5 (1) |
Forme de organizare și cooperare în activitatea economică (975) |
Comunicații între calculatoare. Rețele de calculatoare (514) |
SM ISO690:2012 БОКАНЧА, Арина. Развитие интернет-бизнеса на основе инструментов социальных сетей. In: Analele ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova: . Științe ale naturii și exacte. Științe economice, 14 septembrie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2021, SNE, SE, pp. 307-310. ISBN 978-9975-142-54-0. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Analele ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova SNE, SE, 2021 |
||||||
Conferința "Analele ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova" Chişinău, Moldova, 14 septembrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 334.7:004.738.5 | ||||||
Pag. 307-310 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article provides information about SMM and its basic components. You can read basic information about Nanu Market and the short-term goals of the marketing department. It also provides an analysis of the most popular social networks in the Republic of Moldova by NapoleonCat. And the author has proposed a number of projects to promote the company NELIMOT-COM S.R.L. on Facebook and Instagram: NANU Market team, ECO NANU Market, DIY NANU Market, Influencer |
||||||
|