Развитие интернет-бизнеса на основе инструментов социальных сетей
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
246 5
Ultima descărcare din IBN:
2022-09-13 15:33
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
334.7:004.738.5 (1)
Forme de organizare și cooperare în activitatea economică (975)
Comunicații între calculatoare. Rețele de calculatoare (514)
SM ISO690:2012
БОКАНЧА, Арина. Развитие интернет-бизнеса на основе инструментов социальных сетей. In: Analele ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova: . Științe ale naturii și exacte. Științe economice, 14 septembrie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2021, SNE, SE, pp. 307-310. ISBN 978-9975-142-54-0.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Analele ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova
SNE, SE, 2021
Conferința "Analele ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova"
Chişinău, Moldova, 14 septembrie 2021

Развитие интернет-бизнеса на основе инструментов социальных сетей

CZU: 334.7:004.738.5

Pag. 307-310

Боканча Арина
 
Молдавский Государственный Университет
 
 
Disponibil în IBN: 28 februarie 2022


Rezumat

This article provides information about SMM and its basic components. You can read basic information about Nanu Market and the short-term goals of the marketing department. It also provides an analysis of the most popular social networks in the Republic of Moldova by NapoleonCat. And the author has proposed a number of projects to promote the company NELIMOT-COM S.R.L. on Facebook and Instagram: NANU Market team, ECO NANU Market, DIY NANU Market, Influencer