Articolul precedent |
Articolul urmator |
155 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-06-20 13:58 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
339.138:004.738.5 (31) |
Probleme generale ale comerțului. Piața (803) |
Comunicații între calculatoare. Rețele de calculatoare (510) |
SM ISO690:2012 БОСЛАЧ, Марина. Планирование деятельности по маркетингу в социальных сетях (SMM) и онлайн-продвижению. In: Analele ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova: . Științe ale naturii și exacte. Științe economice, 14 septembrie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2021, SNE, SE, pp. 303-306. ISBN 978-9975-142-54-0. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Analele ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova SNE, SE, 2021 |
|||||
Conferința "Analele ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova" Chişinău, Moldova, 14 septembrie 2021 | |||||
|
|||||
CZU: 339.138:004.738.5 | |||||
Pag. 303-306 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Nowadays online promotion, including Social Media Marketing, is a popular method of promoting a company. In this work, based on an enterprise «NELIMOT-COM» SRL, it was demonstrated how Moldovan companies use the online medium for promotion. |
|||||
|