Articolul precedent |
Articolul urmator |
342 31 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-18 09:58 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
005:339.138 (5) |
Management (1889) |
Probleme generale ale comerțului. Piața (811) |
SM ISO690:2012 ROADEDEAL, Beatrice. Managementul marketingului în întreprinderile contemporane. In: Analele ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova: . Științe ale naturii și exacte. Științe economice, 14 septembrie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2021, SNE, SE, pp. 193-196. ISBN 978-9975-142-54-0. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Analele ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova SNE, SE, 2021 |
||||||
Conferința "Analele ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova" Chişinău, Moldova, 14 septembrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 005:339.138 | ||||||
Pag. 193-196 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
A modern, competitive economy, able to adapt to the current requirements of globalization, cannot be conceived without the existence of marketing. Modern marketing is considered today the essential factor of an organization's success, it being indispensable in the development of the organization from an economic and social point of view. Therefore, marketing solves a global problem for society and the economy in regulating the divergences between the unlimited needs of people and the limited resources that can currently be involved in the production and marketing of goods and services that meet these needs. |
||||||
|