Managementul marketingului în întreprinderile contemporane
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
342 31
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-18 09:58
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
005:339.138 (5)
Management (1889)
Probleme generale ale comerțului. Piața (811)
SM ISO690:2012
ROADEDEAL, Beatrice. Managementul marketingului în întreprinderile contemporane. In: Analele ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova: . Științe ale naturii și exacte. Științe economice, 14 septembrie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2021, SNE, SE, pp. 193-196. ISBN 978-9975-142-54-0.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Analele ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova
SNE, SE, 2021
Conferința "Analele ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova"
Chişinău, Moldova, 14 septembrie 2021

Managementul marketingului în întreprinderile contemporane

CZU: 005:339.138

Pag. 193-196

Roadedeal Beatrice
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 28 februarie 2022


Rezumat

A modern, competitive economy, able to adapt to the current requirements of globalization, cannot be conceived without the existence of marketing. Modern marketing is considered today the essential factor of an organization's success, it being indispensable in the development of the organization from an economic and social point of view. Therefore, marketing solves a global problem for society and the economy in regulating the divergences between the unlimited needs of people and the limited resources that can currently be involved in the production and marketing of goods and services that meet these needs.