Articolul precedent |
Articolul urmator |
256 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-25 13:52 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
004.9:004.415.2 (6) |
Informatică aplicată. Tehnici bazate pe calculator cu aplicații practice (440) |
Programe. Software (296) |
SM ISO690:2012 ГАВРИЩУК, Владислав. Технологии и этапы разработки компьютерных игр. In: Analele ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova: . Științe ale naturii și exacte. Științe economice, 14 septembrie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2021, SNE, SE, pp. 57-60. ISBN 978-9975-142-54-0. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Analele ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova SNE, SE, 2021 |
||||||
Conferința "Analele ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova" Chişinău, Moldova, 14 septembrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 004.9:004.415.2 | ||||||
Pag. 57-60 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The purpose of this work is to consider the technologies that are used in the development of modern computer games, as well as to identify the phases of the development with a description of their features and requirements. The documentation necessary for the effective development of a computer game is described. In the practical part, a prototype of a computer game was developed in accordance with the investigated phases and technologies. |
||||||
|