Технологии и этапы разработки компьютерных игр
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
256 8
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-25 13:52
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
004.9:004.415.2 (6)
Informatică aplicată. Tehnici bazate pe calculator cu aplicații practice (440)
Programe. Software (296)
SM ISO690:2012
ГАВРИЩУК, Владислав. Технологии и этапы разработки компьютерных игр. In: Analele ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova: . Științe ale naturii și exacte. Științe economice, 14 septembrie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2021, SNE, SE, pp. 57-60. ISBN 978-9975-142-54-0.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Analele ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova
SNE, SE, 2021
Conferința "Analele ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova"
Chişinău, Moldova, 14 septembrie 2021

Технологии и этапы разработки компьютерных игр

CZU: 004.9:004.415.2

Pag. 57-60

Гаврищук Владислав
 
Молдавский Государственный Университет
 
 
Disponibil în IBN: 24 februarie 2022


Rezumat

The purpose of this work is to consider the technologies that are used in the development of modern computer games, as well as to identify the phases of the development with a description of their features and requirements. The documentation necessary for the effective development of a computer game is described. In the practical part, a prototype of a computer game was developed in accordance with the investigated phases and technologies.