Articolul precedent |
Articolul urmator |
328 17 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-25 09:13 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.4 (57) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (599) |
SM ISO690:2012 GIRJEV, Marina. Influenţa intervenţiei medicale timpurii asupra incluziunii şcolare a copiilor cu ADHD (Cadru experimental). In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova: . Științe umanistice. Științe sociale, 14 septembrie 2021, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2021, SU, SS, pp. 192-195. ISBN 978-9975-158-39-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova SU, SS, 2021 |
||||||
Conferința "Analele ştiinţifice ale USM. Științe umanistice. Științe sociale" Chișinău, Moldova, 14 septembrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 376.4 | ||||||
Pag. 192-195 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article addresses two current topics – attention deficit/hyperactivity disorder and early (medical) intervention. Early medical intervention for children with ADHD offers higher chances of recovery, because of the fastest rate of human learning and development starting from preschool years. This article describes the experimental approach of influence of the early medical intervention on school inclusion of children with ADHD followed by several recommendations. |
||||||
|