Influenţa intervenţiei medicale timpurii asupra incluziunii şcolare a copiilor cu ADHD (Cadru experimental)
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
328 17
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-25 09:13
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
376.4 (57)
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (599)
SM ISO690:2012
GIRJEV, Marina. Influenţa intervenţiei medicale timpurii asupra incluziunii şcolare a copiilor cu ADHD (Cadru experimental). In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova: . Științe umanistice. Științe sociale, 14 septembrie 2021, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2021, SU, SS, pp. 192-195. ISBN 978-9975-158-39-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova
SU, SS, 2021
Conferința "Analele ştiinţifice ale USM. Științe umanistice. Științe sociale"
Chișinău, Moldova, 14 septembrie 2021

Influenţa intervenţiei medicale timpurii asupra incluziunii şcolare a copiilor cu ADHD (Cadru experimental)

CZU: 376.4

Pag. 192-195

Girjev Marina
 
Universitatea de Stat de Medicină şi Farmacie „Nicolae Testemiţanu“
 
 
Disponibil în IBN: 13 februarie 2022


Rezumat

This article addresses two current topics – attention deficit/hyperactivity disorder and early (medical) intervention. Early medical intervention for children with ADHD offers higher chances of recovery, because of the fastest rate of human learning and development starting from preschool years. This article describes the experimental approach of influence of the early medical intervention on school inclusion of children with ADHD followed by several recommendations.