Comunicarea organizațională – imperativ în instituția de educație timpurie
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
301 11
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-16 18:01
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.2:316.776 (1)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2002)
Sociologia culturii. Contextul cultural al vieții sociale (788)
SM ISO690:2012
SOROCEANU, Lilia. Comunicarea organizațională – imperativ în instituția de educație timpurie. In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova: . Științe umanistice. Științe sociale, 14 septembrie 2021, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2021, SU, SS, pp. 176-179. ISBN 978-9975-158-39-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova
SU, SS, 2021
Conferința "Analele ştiinţifice ale USM. Științe umanistice. Științe sociale"
Chișinău, Moldova, 14 septembrie 2021

Comunicarea organizațională – imperativ în instituția de educație timpurie

CZU: 373.2:316.776

Pag. 176-179

Soroceanu Lilia
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 13 februarie 2022


Rezumat

This article highlights the specifics of organizational communication with educators in the early education institution. Communication in the institution occupies an important place, depending on the chosen ways of communication, certain problems can be avoided or the problems that arise can be easily solved. Organizational communication highlights the psychological climate in the team, meeting the needs and requirements of educators, etc.