Petri nets for e-learning. Case study
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
322 4
Ultima descărcare din IBN:
2023-06-28 11:39
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
004.942 (25)
Informatică aplicată. Tehnici bazate pe calculator cu aplicații practice (438)
SM ISO690:2012
TITCHIEV, Inga. Petri nets for e-learning. Case study. In: Acta et commentationes (Ştiinţe Exacte și ale Naturii), 2021, nr. 2(12), pp. 104-110. ISSN 2537-6284. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3644.v12i2.104-110
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe Exacte și ale Naturii)
Numărul 2(12) / 2021 / ISSN 2537-6284 /ISSNe 2587-3644

Petri nets for e-learning. Case study

Retele Petri pentru e-learning. Studiu de caz

DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3644.v12i2.104-110
CZU: 004.942

Pag. 104-110

Titchiev Inga12
 
1 Tiraspol State University,
2 Vladimir Andrunachievici Institute of Mathematics and Computer Science
 
 
Disponibil în IBN: 10 februarie 2022


Rezumat

The internet technology induces a new style of learning by the rapid development of it. This one is different from the traditional and comes to complete it with new opportunities. The study described in this article has researched the management process of the learning progress and collaborative issues in distance learning by means of Petri nets. A case study is presented.

Dezvoltarea rapida a tehnologiilor informationale induce un nou stil de învatare. Acesta este diferit de cel traditional si vine sa îl completeze cu noi oportunitati. Prin studiul descris în acest articol s-a cercetat managementul procesului de progres al învatarii instruitilor si probleme de colaborare în învatamântul la distanta prin intermediul retelelor Petri. Este prezentat un studiu de caz.

Cuvinte-cheie
Keywords: e-learning, collaborative learning, Petri nets, efficiency of learning,

e-learning, învățare prin colaborare, rețele Petri, eficienţa învăţării