Articolul precedent |
Articolul urmator |
334 25 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-03 00:05 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
028.1:001.894 (1) |
Biblioteconomie (689) |
Metodologia generală. Metode științifice și tehnice de cercetare. Analiza și sinteza științifică (1144) |
SM ISO690:2012 TARAGAN, Elena. Forme şi metode inovative de educare a lecturii (Studiu de caz). In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova: . Științe umanistice. Științe sociale, 14 septembrie 2021, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2021, SU, SS, pp. 167-171. ISBN 978-9975-158-39-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova SU, SS, 2021 |
||||||
Conferința "Analele ştiinţifice ale USM. Științe umanistice. Științe sociale" Chișinău, Moldova, 14 septembrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 028.1:001.894 | ||||||
Pag. 167-171 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The purpose of the paper “Innovative forms and methods of educating reading. Case Study” is to outline a philosophy in the development of the educational processes of reading in the library and formulate solutions / proposals for original methods of educating and promoting reading, proposals for integrating these methods in the activity of the library and conceptualize a new creative product, to capitalize on books and reading in modern society, necessary in the institution on the book-library-reader segment. |
||||||
|