Strategii și tehnici de comunicare în promovarea unei personalități culturale
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
756 24
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-15 13:11
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
659.44:008-051 (1)
Publicitate. Informare. Relații cu publicul (389)
Civilizație. Cultură. Progres (818)
SM ISO690:2012
ȘTIRBU, Gabriela. Strategii și tehnici de comunicare în promovarea unei personalități culturale. In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova: . Științe umanistice. Științe sociale, 14 septembrie 2021, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2021, SU, SS, pp. 144-148. ISBN 978-9975-158-39-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova
SU, SS, 2021
Conferința "Analele ştiinţifice ale USM. Științe umanistice. Științe sociale"
Chișinău, Moldova, 14 septembrie 2021

Strategii și tehnici de comunicare în promovarea unei personalități culturale

CZU: 659.44:008-051

Pag. 144-148

Știrbu Gabriela
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 8 februarie 2022


Rezumat

Cette thèse de master intitulée «Les stratégies et les techniques de communication pour promouvoir une personnalité culturelle» présente l’impact de l’élaboration et de l’implémentation du plan de communication sur une image imposante, à savoir celle de Carla’s Dreams. À travers cette étude, nous avons montré que la popularité découle d'une communication profondément planifiée et un artiste existe dans le showbiz tant qu'il communique.