Articolul precedent |
Articolul urmator |
756 24 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-15 13:11 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
659.44:008-051 (1) |
Publicitate. Informare. Relații cu publicul (389) |
Civilizație. Cultură. Progres (818) |
SM ISO690:2012 ȘTIRBU, Gabriela. Strategii și tehnici de comunicare în promovarea unei personalități culturale. In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova: . Științe umanistice. Științe sociale, 14 septembrie 2021, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2021, SU, SS, pp. 144-148. ISBN 978-9975-158-39-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova SU, SS, 2021 |
||||||
Conferința "Analele ştiinţifice ale USM. Științe umanistice. Științe sociale" Chișinău, Moldova, 14 septembrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 659.44:008-051 | ||||||
Pag. 144-148 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Cette thèse de master intitulée «Les stratégies et les techniques de communication pour promouvoir une personnalité culturelle» présente l’impact de l’élaboration et de l’implémentation du plan de communication sur une image imposante, à savoir celle de Carla’s Dreams. À travers cette étude, nous avons montré que la popularité découle d'une communication profondément planifiée et un artiste existe dans le showbiz tant qu'il communique. |
||||||
|