Articolul precedent |
Articolul urmator |
294 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-02-24 16:39 |
SM ISO690:2012 ORÎNDAŞ, Lilian. Aspecte structural-funcționale ale educației nonformale în învățământul general. In: Institutul de Ştiințe ale Educației: ascensiune, performanțe, personalități, 10 decembrie 2021, Chisinau. Chişinău: "Print-Caro" SRL, 2021, pp. 402-406. ISBN 978-9975-56-952-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Institutul de Ştiințe ale Educației: ascensiune, performanțe, personalități 2021 | |||||||
Conferința "Institutul de Ştiințe ale Educației: ascensiune, performanțe, personalități" Chisinau, Moldova, 10 decembrie 2021 | |||||||
|
|||||||
Pag. 402-406 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
This article aims at non-formal activities organized in general education, operating with quantitative data. In this regard, students applied questionnaires, identifying how they generally appreciate the role of extracurricular activities, the modalities for carrying out non-formal activities, the skills they have developed in non-formal activities and learning, involvement in activities organized by NGOs. A set of questions focused on the pandemic situation, highlighting the ways of non-formal online learning, but also the difficulties that the students face. |
|||||||
|