Strategii de reflectare a activității partidelor politice în mass-media din Republica Moldova
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
341 8
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-14 13:44
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
659.3:329(478) (1)
Publicitate. Informare. Relații cu publicul (389)
Partide și mișcări politice (54)
SM ISO690:2012
MOCANU, Olga. Strategii de reflectare a activității partidelor politice în mass-media din Republica Moldova. In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova: . Științe umanistice. Științe sociale, 14 septembrie 2021, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2021, SU, SS, pp. 140-143. ISBN 978-9975-158-39-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova
SU, SS, 2021
Conferința "Analele ştiinţifice ale USM. Științe umanistice. Științe sociale"
Chișinău, Moldova, 14 septembrie 2021

Strategii de reflectare a activității partidelor politice în mass-media din Republica Moldova

CZU: 659.3:329(478)

Pag. 140-143

Mocanu Olga
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 8 februarie 2022


Rezumat

The media in the Republic of Moldova continue to use various strategies to publicize the political reality, which have an important role in shaping the public image of political parties. From correct and equidistant information, to deontological deviations, the media activity is regulated by certain norms, contained in deontological codes. This article highlights the observance of deontological principles in the media products in the category of political journalism and the strategies applied by the local media in reflecting the activity of different political parties.