Articolul precedent |
Articolul urmator |
341 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-14 13:44 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
659.3:329(478) (1) |
Publicitate. Informare. Relații cu publicul (389) |
Partide și mișcări politice (54) |
SM ISO690:2012 MOCANU, Olga. Strategii de reflectare a activității partidelor politice în mass-media din Republica Moldova. In: Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova: . Științe umanistice. Științe sociale, 14 septembrie 2021, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2021, SU, SS, pp. 140-143. ISBN 978-9975-158-39-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Analele Ştiinţifice ale Universităţii de Stat din Moldova SU, SS, 2021 |
||||||
Conferința "Analele ştiinţifice ale USM. Științe umanistice. Științe sociale" Chișinău, Moldova, 14 septembrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 659.3:329(478) | ||||||
Pag. 140-143 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The media in the Republic of Moldova continue to use various strategies to publicize the political reality, which have an important role in shaping the public image of political parties. From correct and equidistant information, to deontological deviations, the media activity is regulated by certain norms, contained in deontological codes. This article highlights the observance of deontological principles in the media products in the category of political journalism and the strategies applied by the local media in reflecting the activity of different political parties. |
||||||
|