Articolul precedent |
Articolul urmator |
277 12 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-06-18 22:40 |
SM ISO690:2012 ŞPAC, Silvia. Modalități de formare și dezvoltare a abilităților sociale la elevii din treapta învățământului primar. In: Institutul de Ştiințe ale Educației: ascensiune, performanțe, personalități, 10 decembrie 2021, Chisinau. Chişinău: "Print-Caro" SRL, 2021, pp. 340-346. ISBN 978-9975-56-952-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Institutul de Ştiințe ale Educației: ascensiune, performanțe, personalități 2021 | ||||||
Conferința "Institutul de Ştiințe ale Educației: ascensiune, performanțe, personalități" Chisinau, Moldova, 10 decembrie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 340-346 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article addresses a current problem facing modern society, namely: how to form and develop the social skills of the growing generation of primary school children? Related to this topic, the author proposes a series of methods, techniques and exercises practically experienced, contributes not only to the development of self-esteem, group relationships but also social skills and learning. Recommended ideas and suggestions can serve as benchmarks in achieving a quality educational activity for all those involved in the education process, parents, teachers). |
||||||
|